آموزش مسائل زناشویی
 
 
جمعه 20 دی 1392برچسب:پیش به سوی بچه دار شدن , :: 15:10 ::  نويسنده : سهیل

 

بچه دار شدن,زمان بچه دار شدن

بچه می خواهی برای چه؟ راحت زندگی ات را بکن!بچه یعنی دردسر،بچه یعنی مخارج بالا،یعنی تمام شدن روزهای خوشی،عجله نکنید،معنی دیگری هم دارد.



ادامه مطلب ...


جمعه 20 دی 1392برچسب:, :: 15:7 ::  نويسنده : سهیل

زندگی همین است ، گاهی نمی توان قواعد بازی را تغییر داد ، گاهی نمی توان از بازی کردن انصراف داد بلکه باید سکوت کرد و ادامه داد.

سایت روانشناسی,ناامیدی درزندگی, انسان های صبور



ادامه مطلب ...


جمعه 20 دی 1392برچسب:, :: 15:5 ::  نويسنده : سهیل

تغییر در همسر,همسر مناسب

باید در خانه فضای عاشقانه ایجاد کنیم و در اثنایی که شخص سرمست از تعریف های ماست، نقد و تذکّراتمان را در میان سخنان دلنشین خود بگنجانیم، تا هم به همسرمان آسیب روحی وارد نکنیم و هم تذکّراتمان بیشترین تأثیر را داشته باشد.



ادامه مطلب ...


جمعه 20 دی 1392برچسب:, :: 13:48 ::  نويسنده : سهیل

 

جشن عروسی,مراسم عروسی, خطاها در نوعروس‌ها

عجیب نیست اگر روزهای قبل از جشن عروسی و نخستين روزهای وارد شدن به خانه مشترک، پرتنش‌ترین لحظات زندگی شما باشد. شمایی که در همین چند روز، با دنیای مجردی و خانه پدری خداحافظی کرده‌اید و وارد چرخه روابط و مسئولیت‌هایی شده‌اید که گاهی نگران‌کننده به نظر می‌رسند. اما نگران پیچیدگی این روزها نباشید! کافی است یک نفس عمیق بکشید و یک‌بار اتفاقاتی که تاکنون افتاده و آنچه انتظار رخ دادنش را دارید را مرور کنید. اگر کنترل ذهن‌تان را به دست بیاورید، دیگر کنار آمدن با انتظارات سنتی خانواده‌ها و راضی کردن رویاهای مدرن خودتان کار پیچیده‌ای نیست.



ادامه مطلب ...


جمعه 20 دی 1392برچسب:, :: 13:45 ::  نويسنده : سهیل

مراحل قبل از شروع رابطه جنسی,رابطه جنسی,آموزش رابطه جنسی,آموزش روابط زناشویی

مراحل قبل از شروع رابطه جنسی
برای شروع یک رابطه جنسی مناسب و لذت بخش و کامل مقدماتی لازم است که در اینجا به نکات مهم ان اشاره می کنیم :



ادامه مطلب ...


جمعه 20 دی 1392برچسب:, :: 10:27 ::  نويسنده : مهدی

 

بارداری پوچ,بارداری مولار,علایم بارداری پوچ

بارداری پوچ جنین ندارد
بارداری پوچ یا هیداتیفورم در واقع یک توده غیرسرطانی است که در رحم ایجاد می شود و رشد می کند. این اتفاق معمولا در شرایطی رخ می دهد که تخم باردار شده به دیواره رحم می چسبد، اما باعث رشد جنین نمی شود.در واقع این بارداری حتی قبل از زمانی که زن متوجه بارداری بشود اتفاق می افتد. در بارداری پوچ، جفت به رشد خود ادامه می دهد، اما عمر او بدون جنین مدت کوتاهی خواهد بود.



ادامه مطلب ...


جمعه 20 دی 1392برچسب:, :: 10:26 ::  نويسنده : مهدی

 

حفظ پرده بکارت بعد از ازدواج,ترس از برقراری رابطه جنسی,پرده بکارت

حفظ پرده بکارت بعد از ازدواج بعلت ترس

ازدواج‌هایی تحت عنوان ازدواج‌های به وصال نرسیده وجود دارند که مشکل عمده بسیاری از زوج‌های جوان و تازه‌ازدواج‌کرده را تشکیل می‌دهد. به عنوان نمونه، مقاربت دردناک یکی از شکایات شایع خانم‌هایی است که در اوایل ازدواج‌شان به متخصصان زنان و زایمان مراجعه می‌کنند و استرس و ترس نیز به این مشکل افزوده می‌شود و در بسیاری از موارد، ازدواج به‌وصال‌نرسیده را سبب می‌شود و گاهی نیز از بین رفتن میل جنسی، ناباروری و افسردگی را در پی دارد.

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


جمعه 20 دی 1392برچسب:, :: 10:23 ::  نويسنده : مهدی

 

همسران افراد سیگاری,ازدواج امر ازدواج,ازدواج با فرد سیگاری

 

ازدواج با فرد سیگاری

از دید بسیاری از جوانان استعمال سیگار نه تنها موردی ندارد بلكه در بسیاری از موارد آنها را از برخی آسیب های فردی و اجتماعی چون استرس و اضطراب، كاهش اعتماد به نفس، كاهش محبوبیت به خصوص درگروه همسالان و ... مصون می دارد.

بقیه در ادامه ی مطلب...



ادامه مطلب ...


 

شب خواستگاری,شرایط خواستگاری,خواستگاری دختر

اصولا هرگونه اظهار تمایل دختران برای ازدواج به عنوان «چشم سفیدی» برداشت می شود. ولی خب همانطور که آن پسر بیچاره با هزار بدبختی موضوع را با خانواده اش در میان می گذارد، شمای دختر هم باید این کار را بکنید؛ چرا که چند وقت است فهمیده اید نگاه های یکی از همکلاسی/ همکارهایتان نسبت به شما عوض شده و طرف هزار بار سعی کرده تا با شما درباره آینده مشترک صحبت کند. در آخرین مرحله هم یکی از دوستان مشترکتان را خفت کرده که آدرس یا شماره تلفنتان را برایش بگیرد.

بقیه در ادامه ی مطلب...



ادامه مطلب ...


جمعه 20 دی 1392برچسب:, :: 10:19 ::  نويسنده : مهدی

 

جلسه خواستگاری,خواستگاری موفق

اگر شما هم جزو آن دسته از پسرهایی هستید که با وجود داشتن شرایط و ملزومات اولیه ازدواج هر جا که به خواستگاری می‌روید پاسخ منفی می‌شنوید این مطلب را بخوانید.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش مسائل زناشویی و آدرس zanashoy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 19663
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1