آموزش مسائل زناشویی
 
 
جمعه 20 دی 1392برچسب:, :: 16:36 ::  نويسنده : مهدی

ba701 نکاتی درباره روابط زناشويی در دوران بارداری

معمولا زوجین طی بارداری تغییراتی را در روابط بین فردی خود تجربه می‌کنند که یکی از آنها مربوط به روابط زناشویی است.
این روابط در بارداری می‌تواند تحت تاثیر عواملی قرار گیرد که از آن جمله می‌توان به شیوه رابطه زناشویی زوجین قبل از بارداری و همچنین مفهوم روابط زناشویی در نظر زوجین، وضعیت سلامت جسمی و روانی و عوارض دوران بارداری، باورها و ویژگی‌های فرهنگی زوجین، نحوه برخورد آنها با تغییرات فیزیکی زنان طی بارداری و در ضمن ترس از صدمه به جنین در زمان نزدیکی اشاره کرد.



ادامه مطلب ...


جمعه 20 دی 1392برچسب:, :: 16:32 ::  نويسنده : مهدی

بدشانسی در عشق

نخستین ملاقات با افراد جدید برای دوستی یا ازدواج برای هیچ‌کس آسان نیست. اما افرادی هستند که آن را بسیار دشوارتر از آن چه هست می بینند و قرار گذاشتن برایشان مثل جابه‌جا کردن کوه است. در تحقیقاتی که روی زنان صورت گرفته، مشخص شده است آنها برای یافتن مرد موردپسند خود به «خانمی که هرگز راضی نمی شود» تبدیل می شوند. برای اینکه بدانید آیا شما نیز جزو زنان مشکل‌پسند و سخت‌گیر هستیذ یا خیر، نشانه های زیرا را مطالعه کنید.



ادامه مطلب ...


جمعه 20 دی 1392برچسب:, :: 16:28 ::  نويسنده : مهدی
در اوقاتی که معمولا به نظر می رسد گرفتارید و فکرتان به شدت مشغول است، زنگ بزن و سرخوشانه شعری بخوان … تا بداند صورتش در خیالت نفش بسته!
زندگی را باید مثل رود، زنده و جاری ببینی تا واقعا زنده و جاری باشد و همه اهل خانواده از زیستن در کنار یکدیگر در زیر یک سقف خرسند و راضی باشند… اما مهارت هایی هم برای رسیدن به این هدف لازم است….

109826 949 مهارت هایی برای بدست آوردن دل همسر!



ادامه مطلب ...


تصمیم گیری مردان بیشتر بر پایه اندیشه بوده، اما زنان بیشتر احساسی و با درک مستقیم تصمیم میگیرند.
184645 نیازهای اساسی که زن و شوهرها از هم انتظار دارند

 

 زنان و مردان، نه تنها از نظر جسمی، بلکه در بسیاری موارد از نظر روانشناسانه و نیازهای اساسی نیز متفاوتند. در این مطلب برخی از اساسی‌ترین آن تفاوتها که در زندگی و رفتار با همسرتان به کار می‌آید، ذکر شده است.


ادامه مطلب ...


جمعه 20 دی 1392برچسب:, :: 16:24 ::  نويسنده : مهدی

خیانت زناشویی را می توان به سادگی نقض پیمان یا مفاد پیمان زناشویی دانست. این نقض کردن می تواند عمدی یا غیرعمدی باشد. فرد ممکن است با دانستن و آگاهی از ضروریات حقوقی و عرفی ازدواج یا بدون علم به آنها خیانت کند



ادامه مطلب ...


معمولاً وقتی برای رفتن به شهرهای مختلف سوار هواپیما می‌شوم، کسی که بغل دستم می‌نشیند کارم را سوال می‌کند. وقتی می‌گویم که مدیریت برنامه‌های تقویت زندگی ‌زناشویی در دینامیک خانواده را بر عهده دارم، معمولاً سوالاتی درمورد ازدواج از من می‌پرسند.

در آخر این مکالمه به نقش گفتگو در ازدواح ختم می‌شود. در این مواقع معمولاً سوال می‌کنند که به نظرم جنبه‌های حیاتی یک گفتگوی خوب چیست و درواقع ارتباط و گفتگوی بد چه گفتگویی است. من هم ۵ جزء اصلی یک رابطه و گفتگوی خوب را اینطور توصیف می‌کنم:



ادامه مطلب ...


الف- رسول اکرم (ص) می فرمایند :سه برنامه از موارد ستم است:
۱- مردی با مردی همنشین شود ، از اسم و کنیه اش نپرسد .
۲- انسان به مهمانی دعوت شود اجابت ننماید . یا اگر اجابت کرد از غذای دعوت کننده نخورد .
۳-بدون مقدمات عاطفی و جسمی عمل زناشوئی انجام گیرد .



ادامه مطلب ...


جمعه 20 دی 1392برچسب:, :: 16:18 ::  نويسنده : مهدی

 

مردها معمولا فکر می‌کنند همه‌چیز را درباره رابطه جنسی با زنان می‌دانند اما دایره‌المعارف جنسی که شما در مغزتان دارید، ممکن است حاوی خطاها و نقص‌های اساسی درباره امور جنسی زنان باشد، خطاهایی که ممکن است به اشتباهات جنسی بینجامد....

5 نکته‌ای که در زیر می‌آوریم از مشکلات شایع مردان در روابط جنسی است:



ادامه مطلب ...


جمعه 20 دی 1392برچسب:, :: 16:13 ::  نويسنده : مهدی
 

ممتاز نیوز: رازی که رابطه جنسی بین زوجین را عالی می‌کند وشور و شهوت جنسی را زنده نگه می‌دارد، در مفهوم دو قطبی بدن رابطه جنسی نهفته است. همان طور که قطب منفی آهن‌ربا قطب مثبت آهن‌ربای دیگر را جذب می‌کند، زوج به هنگام پرداختن به رابطه جنسی با نشان دادن قطبیت مخالف هم، باعث افزایش جذابیت،‌ خواهش و لذت جنسی می‌شوند.



ادامه مطلب ...


جمعه 20 دی 1392برچسب:, :: 15:12 ::  نويسنده : سهیل

دوقلوزایی,چند قلو زایی,بارداری

اگر سابقه بارداری چند قلو داشته باشید، به احتمال زیاد دوباره بارداری چندقلو خواهید داشت. تخمین زده می شود مادرانی که سابقه بارداری چند قلو داشته اند، چهار برابر بیشتر از زنانی که تا به حال باردار نشده اند و یا یک جنین داشته اند، شانس چند قلوزایی دارند.

خیلی از افراد دوست دارند بچه های دو قلو داشته باشند. اگرچه خیلی وقت ها داشتن دوقلو به صورت شانسی اتفاق می افتد، ولی والدین چند قلوها معمولا عوامل خاصی را علت این چند قلوزایی می دانند.

 بیشتر این عقاید از لحاظ علمی ثابت نشده اند و ریشه در آداب و رسوم و تجارب خانوادگی دارند. اما 10 شرط معقول و پذیرفته شده از لحاظ علمی برای دوقلوزایی به شرح زیر است:



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش مسائل زناشویی و آدرس zanashoy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 19664
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1