آموزش مسائل زناشویی
 
 
یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, :: 11:19 ::  نويسنده : مهدی

خوراکها، قوای شهوانی را زیاد می کند، ابتلاء به ضعف در نتیجه سوء تغذیه و خوردن و نخوردن بعضی از خوراکی هاست چون ضعف قوای شهوانی در جوانی باعث پیری زودرس و ابتلاء به امراض روحی و عصبی است و...



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, :: 11:17 ::  نويسنده : مهدی

بشر دارای دو غریزه است یکی حفظ خویش و یکی غریزه جنسی غریزه حفظ خویش که موجب طلب خوراک است از لحظه تولد آشکار می شود. تمو بشری همیشه تدریجی است و غریزه جنسی هم مشمول همین قانون است و...



ادامه مطلب ...


 

رابطه‌ جنسی,رابطه زناشویی,روابط نامشروع

۱۰ نشانه اینکه مردی شما را فقط برای رابطه‌ جنسی می‌خواهد
حتی بهترین پسرها هم ممکن است فقط به دنبال رابطه‌جنسی باشند. مردها روش‌های مختلفی برای ایجاد این رابطه بدون متعهد شدن دارند. این نوع مردها به چیزی که می‌خواهند دست پیدا می‌کنند و وقتی راضی شدند، می‌روند. روابط عمیق معنای چندانی برای آنها ندارد.

مردهای زیادی برای به دست آوردن رابطه‌جنسی از روش‌های بسیار هوشمندانه و تخصصی استفاده می‌کنند؛ تاحدی که پی بردن به قصد واقعی آنها برای خانم‌ها سخت می‌شود.



ادامه مطلب ...


شنبه 21 دی 1392برچسب:, :: 9:11 ::  نويسنده : سهیل

 

 زن و مرد,عروس خانواده, دوران نامزدی, نکته های در مورد دوران نامزدی

وقتی دو نفر با هم ازدواج می کنند در واقع گستره ی وسیعی از ارتباطات اجتماعی را تشکیل می دهند. بخش عمده ای از این روابط بین زن و شوهر و سپس اقوام و دوستان و آشنایان و بخشی هم به ارتباطات خانواده های زن و شوهر برمی گردد که پس از شروع زندگی مشترک خود به خود به هم گره خورده اند. در این میان رابطه عروس با خانواده شوهر و داماد با خانواده زن در فرهنگ ما اهمیت ویژه ای دارد. طبیعی است که عضو جدید در هر خانواده باید پذیرفته شود. اما گاه پیش می آید که به دلایل مختلف، خانواده ها وجوه مشترک کمی با یکدیگر دارند.



ادامه مطلب ...


شنبه 21 دی 1392برچسب:, :: 9:9 ::  نويسنده : سهیل

 

داستان عشق,دوران نامزدی,برای ازدواج

داستان عشق، مثل همیشه پیچیده و مبهم است. با گذشت زمان و تغییراتی که در روابط انسانی حاصل شده به نظر می‌رسد زنان جرات‌مند‌تر شده‌اند و دیگر مانند سابق، کم‌رو و خجالتی نیستند. اما آنها همچنان در مورد وضعیت و سرنوشت خود، دچار ابهامند. بسیار دشوار است که بتوان به ذهن یک مرد نفوذ کرد و رویدادهای آینده را پیش‌بینی نمود.



ادامه مطلب ...


شنبه 21 دی 1392برچسب:, :: 9:5 ::  نويسنده : سهیل


خواستگار دروغگو, دروغگوها,خواستگار عزیز

آیا او ادعا‌هایش درست است یا تنها برای به دست آوردن دل شما چنین حرف‌هایی را به زبان می‌آورد؟ و آیا او همین‌قدر آرام و قابل اعتماد است یا قرار است بعد از رسیدن به شما، نقاب از چهره‌اش بردارد و فرد دیگری شود؟ جواب دادن به این سۆال‌ها کار هر کسی نیست. اما اگر شما، بتوانید زبان بدنش را رمزگشایی کنید، می‌توانید تا حدودی از درست بودن حرف‌هایش مطمئن شوید و بدانید خود واقعی‌اش، همین فرد است یا نه! پس پیش از آنکه جواب نهایی را بدهید، در خواندن زبان بدن حرفه‌ای شوید.



ادامه مطلب ...


شنبه 21 دی 1392برچسب:, :: 9:2 ::  نويسنده : سهیل

 

سند ازدواج,عقد نكاح,انحلال نکاح

عقد نكاح پیچیده‌ترین عقد مصرح در قوانین مدنی كشور است. پیچیدگی حقوقی مربوط به عقد نکاح ناشی از اهمیت شخصیت طرفین برای انعقاد آن است. در پی انعقاد نکاح، تکالیف بسیاری بر ذمه زن و شوهر قرار می‌گیرد؛ بنابراین قبل و پس از ایجاد رابطه زوجیت و نیز انحلال آن حاوی نکات حقوقی فراوانی است.

ابعاد حقوقی مهریه، نفقه، انحلال نکاح از جمله مباحث مهم در مورد این عقد است. در این زمینه با دکتر اسدالله امامی، استاد مشهور حقوق خانواده و مولف کتاب حقوق خانواده گفت‌وگویی انجام داده‌ایم که در پی می آید:



ادامه مطلب ...


شنبه 21 دی 1392برچسب:, :: 9:0 ::  نويسنده : سهیل

 

دوران عقد,طولانی شدن دوران عقد,طول مدت دوران

طولانی شدن دوران عقد در کنار همه خطراتی که دارد، یک زنگ خطر خیلی ویژه را برای زوج های جوان به صدا در می آورد. شما فکر می کنید نسبت به یکدیگر سرد شده اید و همین عامل قهر و آشتی های پی در پی می شود.

 



ادامه مطلب ...


شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) - پرسش های مربوط به روابط زناشویی از مسائل مبتلابه برخی خانواده ها است.

به گزارش شفقنا، آنچه در پی می آید متن کاملی از پرسش و پاسخ با حضرت آیت الله مکارم شیرازی است که در پایگاه ایشان منتشر شده است:



ادامه مطلب ...


جمعه 20 دی 1392برچسب:, :: 16:38 ::  نويسنده : مهدی

۱- تاثیر ازدواج

قال رسول الله صلى الله علیه و آله و سلم:اذا تزوج الرجل احرز نصف دینه.

کسى که ازدواج کند، نصف دینش را حفظ کرده است.

مستدرک الوسائل، ج ۱۴، ص۱۵۴٫

عکس, تصویر, حدیث با موضوع ازدواج



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش مسائل زناشویی و آدرس zanashoy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 19663
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1