آموزش مسائل زناشویی
 
 
یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, :: 11:41 ::  نويسنده : مهدی

 

خوشحال کردن شوهر

 

وفاداری و علاقه شما به همسرتان در زمان های سختی و مشکلات اثبات می شود لذا زمانی که شوهرتان دچار شکست شغلی، بیماری، بدهکاری و ... می شود از او حمایت کنید.

 

در این مطلب به نکات و مواردی اشاره خواهد شد که به شما کمک می کند هر چه بیشتر محبوب همسرتان شوید و روابط زناشویی تان، بیش از پیش مسالمت آمیز و توام با خوشحالی و نشاط گردد.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, :: 11:40 ::  نويسنده : مهدی

دنیای مردانه, مرد بودن

 

آنها ما را دوست دارند. دوست داشتنی ساده و منطقی. اصلا به نظر می رسد که دنیای مردانه همین طور است.

 

گه گاهی با خود اینگونه فکر می کنم که مرد بودن کار سختی است. گاهی هم اینطور می اندیشم که مرد بودن تا حدودی غم انگیز است. دلیل این مساله این است که دنیای مردانه دنیایی سخت و پر مسئولیت است و فشارهای مادی و معنوی متعددی را به دنبال دارد اما با وجود این شرایط هیچ کس از دنیای مردانه سخن نمی گوید. هیچ نهاد یا سازمان خاصی از حقوق مردان دفاع نمی کند و هیچ تشکلی با پسوند مردان، وجود ندارد که به بیان خواسته ها و انتظارات آنها بپردازد. مردها نماد خاصی مثل رنگ صورتی ندارند. این روزها در همه جای دنیا سخن از حقوق زنان و دفاع از حقوق زنان و دنیای زنانه است. در حالیکه دنیای اغلب زنان با یکی از همین مردها گره خورده است. یکی از همین مردهایی که ممکن است شریک زندگی مان باشند یا پدر مان باشند یا برادرمان. در هر صورت دوستمان دارند.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, :: 11:37 ::  نويسنده : مهدی

عشق زندگی,انسان عاشق,عشق حقیقی

 

نتیجه تحقیقی که روی 500 زوج صورت گرفت بسیار هیجان انگیز و جالب بود. بیش از 70 درصد از زن و شوهرها اعلام کرده بودند اگر قرار باشد دوباره ازدواج کنند، دوباره همسر کنونی خود را انتخاب می کردند. این یعنی عشق.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, :: 11:36 ::  نويسنده : مهدی

 

رفتارهای زنان ,اعصاب مردان,شوهر یا نامزد

شما به عنوان یک زن می‌دانید چه چیزهایی بیشتر از همه یک مرد را آزار می‌دهد؟ تا به حال شده با خود فکر کنید که شاید بعضي رفتارهای زنانه شما به‌شدت شوهر یا نامزدتان را آزرده خاطر کند و حتی موجب دور شدن او از شما شود؟درباره این رفتارها مردها بیشتر می‌توانند حرف بزنند؛ به همین دلیل سراغ مردان رفتیم و از آنها پرسیدیم بیشتر از همه کدام رفتارهای همسرشان برای‌شان غیر قابل تحمل است. همچنین گشتی هم در سایت‌ها، فروم‌ها و شبکه‌های اجتماعی زدیم تا بتوانیم با  شکایت‌های رایج آقایان از خانم‌ها بیشتر آشنا شویم و در نهایت از همه این گفته‌ها و شنیده‌ها و شکایت‌ها پرتکرارترین‌شان را انتخاب کردیم.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, :: 11:35 ::  نويسنده : مهدی

 

رابطه زناشویی,رابطه زناشویی سالم

روانشناسی زناشویی - یکی از بزرگترین مشکلات زوجین امروزی این است که نمیدانند داشتن یک رابطه زناشویی سالم و مطلوب تا چه اندازه در زندگی تاثیرگذار است. ما شما را با تعدادی از فواید یک رابطه سالم و درست آشنا میکنیم.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, :: 11:34 ::  نويسنده : مهدی

شکست عشقی,عشق آتشین,عشق آتشین دوران نوجوانی,

شما هم باید شکست عشقی بخورید!

بیشتر شکست‌های عشقی در روابطی رخ می‌دهد که از نوع اول هستند؛ یعنی عشق آتشین دوران نوجوانی که طرفین شکل آرمانی طرف مقابل را دوست دارند و وقتی با شکل واقعی او مواجه می‌شوند، رابطه را قطع می‌کنند

عشق‌هایی که بالغانه شروع می‌شوند، حتی اگر خوب ادامه پیدا کنند، می‌توانند بالغانه تمام شوند و این از نظر من شکست تلقی نمی‌شود. بیشتر شکست‌های عشقی در روابطی رخ می‌دهد که از نوع اول هستند؛ یعنی عشق آتشین دوران نوجوانی که طرفین شکل آرمانی طرف مقابل را دوست دارند و وقتی با شکل واقعی او مواجه می‌شوند، رابطه را قطع می‌کنند و دوره سوگواری شروع می‌شود که نام آن شکست عشقی است.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, :: 11:33 ::  نويسنده : مهدی

اجزای تشکیل‌دهنده عشق,عشق‌ورزی

 

احترام متقابل، صمیمیت، تعهد و قدردانی اجزای تشکیل‌دهنده عشق هستند که در ادامه به اختصار به آنها اشاره خواهیم کرد.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, :: 11:32 ::  نويسنده : مهدی

 

 

مشکلات زناشویی ,رابطه زناشویی

برای داشتن آینده ای بهتر و روشن تر، باید یاد بگیرید که زندگی را به شکل متفاوت تری دنبال کنید. برای این منظور شما باید رفتارها و اعمالی که در زندگی و رابطه زناشویی تان موثر نیستند؛ با رفتارها و کارهای جدید و مفید عوض کنید. آیا حاضرید که از این دور تکراری بیرون آیید و جای پای تان را تغییر دهید؟ پس زمان آن فرا رسیده است که به شیوه ای متفاوت کار را آغاز کنید و ....



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, :: 11:30 ::  نويسنده : مهدی

عشق ورزیدن, زندگی مشترک,زندگی زناشویی

 

مردانی که عشق ورزیدن را نیاموخته‌اند و زنانی که هیچ عشقی سیرابشان نمی‌کند؛ گاهی ناتوانی مردان در مهرورزی و گاهی نیاز افراط‌گونه زنان به مورد توجه و علاقه بودن، آفت زندگی مشترک می‌شود و سرانجام شومی را رقم می‌زند؛ سرانجامی به اسم خیانت.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, :: 11:20 ::  نويسنده : مهدی

اصولا در زمان حاملگی می شود عمل دخول انجام داد مشروط بر آنکه حالت و وضعیت زن مورد توجه باشد. زنی که از نظر زایمان سابقه مشکلات دارد و لانه گزینی در رحم وی مخاطرات دارد می بایست این زن...



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش مسائل زناشویی و آدرس zanashoy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 19666
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1